Veelgestelde Vragen (FAQ)

Onze IPTV service is toegankelijk op vrijwel alle apparaten. Je kunt genieten van onze service op elke Smart TV (Samsung, Sony, LG, etc.), alle Android-apparaten (STB, telefoon), Apple TV, iPhone, STB emulator app, Fire Stick en meer. Als je na de aankoop van je abonnement vragen hebt, zal onze agent contact met je opnemen om uitgebreide ondersteuning te bieden.

Na het betalen van je IPTV abonnement sturen we je een installatie-e-mail met je toegangsinformatie en installatie-instructies voor alle soorten apparaten en applicaties (Smart IPTV, Android Box, PC, Mac, Smartphone, Apple TV, Tablet, iPad, Mag).

Het abonnement gaat in vanaf het moment dat je je activatiegegevens via e-mail ontvangt.

Voorbeeld: VAN DE heeft zich op 17 februari om 23:55 uur aangemeld voor een abonnement van 12 maanden en ontving de activatiebevestiging om 00:10 uur op 17 februari. Het abonnement van Haley is vanaf 00:10 uur op 17 februari actief en blijft geldig voor de komende 12 maanden.

Na betaling word je binnen 15 minuten per e-mail of WhatsApp gecontacteerd met je inloggegevens en krijg je hulp bij de eenvoudige installatie.

Wij nemen contact met je op via e-mail of WhatsApp om je abonnement te verlengen wanneer het bijna verloopt.

Je kunt een IPTV-abonnement kopen met een creditcard, PayPal, IDEAL of BANCONTACT. Betalingen worden veilig verwerkt via een beveiligde betalingsgateway, zonder verborgen kosten.

Nederland België Frankrijk Duitsland Zwitserland
Oostenrijk Polen Spanje Portugal Italië USA Australië
Nieuw-Zeeland Arabisch India Pakistan Iran Turkije
Azerbeidzjan Koerdistan Afrika Afghanistan Armenië Exyu Slovenië
Albanië Griekenland Latino Brazilië Suriname Zweden Denemarken Noorwegen Finland Tsjechië
Bulgarije Roemenië Hongarije Rusland Georgië / Kazachstan
Oekraïne Litouwen Letland Estland China/HK Maleisië 
Filippijnen Indonesië Korea Thailand Taiwan Vietnam

IPTV KOPEN

7 dagen geld-terug-garantie met IPTV TV

error: Content is protected !!